ny blogg!

  2012-03-22 / 20:21:53 / Allmänt /

tjatja! Raderade min gamla blogg (Loomisss) som det inte hände så mycket på och skapade en ny istället, som jag ska se till att uppdatera! :) Här kommer jag lägga upp mycket om hur jag målar med mina promarkers (tuschpennor) och tips och sånt! men även annat pyssel och lite allmänna grejer som jag vill dela med mig av :D

Kan ju säga lite om vem jag är också! Jag heter Angela och bor i en liten håla sisådär en timme från Stockholm, är oftast en positiv och glad människa, (vad jag tror själv iaf!) Jag älskar att hålla på med pyssel av olika slag och jag har oftast mycket igång då jag ibland inte orkar göra klart saker innan jag kommer på något nytt roligt jag vill hitta på! Mitt drömjobb i framtiden är tatuerare, krävs dock mycket för att uppnå det, men jag är beredd att kämpa för det kan jag ju säga!

Hoppas jag får ordning på mina grejer bättre nu med bloggen, är svårt hålla reda på alla teckningar man börjar på hela tiden ska ni veta, haha!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious